bhrey evet degerlendirin bide benim yumurtladigim dönem sag tarafim aşırı agriyodu ozellikle bastirinca aciyodu ben apandis olabilceginden suphelendim bastirinca acidigi icin doktora gittim orda yumurtan var catlamak üzere dedi o yuzden agriyo tam 21.gundu doktora gittigimde o gun iliski oldu 10 gun sonra test yaptim 2.cizgiyi gördüm