Merve201119 CiCi_BeBe_AnNeSi ben kızıma Allah nasip ederse serra ismini.koyacagim hem herkeste yok hemde anlamı çok guzel
esraalmdroglu1 CiCi_BeBe_AnNeSi gökçen ala ya da efnan ala düşünüyorum mercan da güzel kararsızım baya 😌
Zuhreayca 9 ay boyunca burda yana yana isim aradım. Minalar alyalar linalar hoşuma gitmiyordu. Doğsun öyle karar vericem dedim. Öyle de oldu, doğdu ve Babası Duha koydu bende Eva. Duha Eva’m oldu peri kızım benim🤍
Tekininannesi CiCi_BeBe_AnNeSi kızım olursa Nil ipek yada eliz mina koymayı istiyorum belki fikir olur size ☺️