mrvymn Deletedmom73711 asla isim için internette yazılan yorumlara bakmayın. Ben o kadar çok baktım ki pişman oldum. Şimdi koyacak isim bulamıyorum.😅
Melike2306 Unlukacar bende Çınar ismini çok istiyorum fakat herkes aşırı yaramaz oluyor diyor yanlış anlamazsanız çocuğunuzun karakteri nasıl,sağlıkla kucağınıza alın
Unlukacar Melike2306 aşırı yaramaz değil canım her çocuk kadar oyun oynarız sonra güzelce evi toplarız 🥰20 aylık olacağız 🥰🥰
Busra0987 Deletedmom73711 aynen ya bende baktigim icin bulamiyorum suan ama hep ismiyle dogar derler zaten icimizden cikana kadar isim degisikligi hep olur 😃