Artık çok üzülüyorum nisan ayında bir kimyasal gebelik geçirdim değerim 388 kadar çıkmıştı sonra sıfırlandı mayısın 3 de adet oldum adetim 31 mayıstaydı kaç defa test yaptım hep negatif çıktı sonra haziranın başında yaptım pozifti 4 haziranda kan verdim 26.44 çıktı bir kaç gündür kahvengi lekelenmem oldu bu akşamda bayağı kanamam başladı iki sefer kimyasal olması normalmi diğerinde de böyle olmuştu bu sefer 6 gün geçmişti doktoruma gidicem çarşamba günü artık çok üzgün ve bitkinim sürekli böylemi olucak diye düşünüyorum 😔😢