Patito__ ben seviyorum “Mert” ismini. İçinde türkçe karakter yok, yanına “Bey” geldimi uyumlu oluyor. Yanlış anlaşılabilen bir isim değil, karakterli geliyor. Ama şimdiki nesilde çooook mert olacağı için ikinci bir isimde koyucam Allah kısmet ederse 😊
İlla “kuranda geçsin” ya da “post modern olsun bir benim oğlumda olsun” gibi bir takıntım yok o yüzden Mert bence güzel 👍🏻