Sevgiiss Yarın bebişi görmeye gidicez. Çok heyecanlıyım birazda her defasında endişeli gidiyorum her seferinde hareketleri hissetmediğimden inşalalh güzel habeler alırız hepimiz 🤲🏻🙏🏻👼🏻💜
Selindora Sevgiiss ben gidicem 2,5 aydır foto vermiyor. Üstüne üslük 39 haftam bitiyor kendide gelmiyor 😅 Bakalım bir 10 gün daha bekleyip sezaryana alacak herhalde. Yarın belli olacak.
Sevgiiss Oziey ayyyy maşallah çok az kalmış yavruna kavuşmaya sağlıkla al kucağına 🙏🏻😍 inşallah bende görürüm o haftaları 🥲🤲🏻
PrensS_annesi Sevgiiss ben bizzat kendisini görüp almaya gidiyorum yarın 😄 38. Haftalik sezeryan olacak hayırlısıyla ☺️
Luckymom97 Sevgiiss bende her seferinde endişeli gidiyorum yarın detaylıya gidicemm Allah korktuklarımızla sınamasn🤲