Haticeyskdgn Kızlar isim konusunda çok kararsızım . Hamileliğim oğlumun adı Hamza Aklımızda Kaan Aren Ve Milan isimleri arasında kaldık. Ama oğlum dün Devin olsun dedi televizyonda görmüş. Sizce hangisi güzel yardımcıııı olun bize de 🤦♀️🙂