Merhaba
Suan 6+5 haftalik hamileyim.
Gecen hafta kanamam olmustu cok sukur ki bebegin kalp atislarini duyduk ve progestoran basladik. Doktorum yerlesme kanamasi diye belirtti.
Fakat degerlerim cok dusuk oldugu ve sekerden suphelendigi icin ilaclar verdi hayatimin hic bir doneminde ilac icemeyen biri oldum. Icerken bogulacak gibi oluyorum asiri stres oluyorum hele fitili koyarken agliyorum surekli.
Ve bugun seker olcumu yaparken korkudan stresten 2 saat agladim. Sonrada bebegime bisey olucak diye korkup agladim. Bebek bu durumlardan etkilenir mi sizce?