Adile13 merhaba bugün doğumum gerçekleşti hemde suni ile yaptım günüm dolduğu için gerçekten ebeler doktorlar hepsi çok ilgili sürekli kontrole geliyorlar doğum esnasında çok yardımcı oluyorlar sakinleştirmek için baya konuşuyorlar senle muhabbet etmeye çalışıyorlar ne yalan söylim hiç böyle bir ortam beklemiyordum çok şaşırdım sancı çektiğin oda tek kişilik yataklarda çatallar var zaten yani aynı yerde doğuruyorsun lavabosu banyosu var sancı zamanı kimse giremiyor ama yanına haberin olsun teksin yani