Deniz33 Cnimi cok acifiyor. Halsizlik yapiyor idrarda yanma yani sürekli idrar o kadar kotuyumki evde uygulayacağım. Basit yöntem varmı?
uraz_ve_annesi- Deniz33 evde yapılacak bir şey yok ilerlemeden doktora gidin tedaviye başlayın bence gecikmeden
Umud-- Deniz33 bende ilerlemiş kan pihtisi geldi ödüm koptu enfeksiyon var dedi vajinal merhem verdi şırınga ile çekip içeri gönderdik ama hala idrar yaparken yanıyor yeniden tekrarladı sanırım
Sblglr Deniz33 benımde ust dudaklarının bırı şişti enfeksıyon cıktı doktora gitmeme de 1 hafta. Var cok agrıyodu su ıcerek agrısı azaldı ama şişlık duruyo nasıl gecer acaba