28 haftadan selam olsun bugün cinsiyetimizi öğrendik kızımız olacak ve tek yumurta ikizi dediler bugün. Şimdiye kadar hep çifte benziyor diyorlardı. İlk haftalarda belli olmadığı için sonradan öğrenilmiyormuş. Neyse işte kızlar bugün perinatolog mu ne oraya gittim kız ve tek yumurta dedi. Şimdi ise isim bulamıyoruz 😍 az yardım edin kızım var adı nefes hira ben Fatoş eşim Mustafa belki uyumlu isim bulursunuz aklımdaki isimler melisa-elisa
Liya lina
Liya liva
Zehra-Nisa