Mutlulugumm şase şeklinde olanla jel kapsül arasında çok fark yok içeriği folik asit ve inozitol. üstüne basarak söyleme sebebim bu platformda gebelik için uğraşan çok hanım var. insülin direnci olmayıp da bu takviyeyi kullanmadan önce mutlaka doktorlarına sorsunlar. google a inofolik şase ve pko yazarsanız sayısız forum soru ve doktor yorumu çıkıyor ve büyük çoğunluğu da (benim doktorumun bana söylediği gibi) pkolu veya insülin direnci olan hastalarda gebeliği kolaylaştırıcı olduğu yönünde. hamile kalmadan bir ay öncesine kadar kullandım ben de bıraktıktan yaklaşık bir ay sonra da hamile kaldım ve hamilelikte bu folik asiti vermedi bana aynı doktor. bambaşka bir folik asitle devam ettik.