Bet7408 Kızlar dün sabah sol bacak baldırıma kramp girdi 20-30 sn sonra geçti dünden beri aynı yende ağrı var normal mi
MTugba Bet7408 normal canım normal ben bir kaç gün çekiyorum kramp sonrası agrıyı. Doktorum magnezyum verdi yine geçmedi sıcak tutmaya bak. Artık her gece uyurken korkuyorum kramp girecek diye . Bacağımdan çok hergün kalçama giriyor :(
incitanem94 Bet7408 benimde kramp girince 3 gün ağrıyor canım normal. Doktoruna söylesen belki magnezyum başlatır krampların için.
Bet7408 MTugba evet allah yardımcımız olsun magnezyum kullanıyorum sende kullandığım halde ilk defa girdi ama baya acılıymış
ilkkalpatisi benimde öyle kramp girince ağrısı kalıyo 1 2 gün masaj yapın geçsin magnezyumu da eksik etmeyin ben bir gün almıyorum o akşam kramp giriyo malesef