Kızlar doğuma 1 hafta kaldı ayva çekşrdeği jeli yapmaya çalışıyorum olmuyor ilk denememde ayva çekirdeklerini boş bir krem kutusu vardı ona koydum az da koymadım yani sonra üstüne biraz su ekleyip kapağını kapatıp dolaba koydum ertesi gün baktım tam jel gibi değil sulu sulu sadece çekirdeklerin etrafı jel olmuştu acaba dolaba koyduğum için mi olmadı dedim bu sefer bardağa koydum bayağı bir çekirdek üstüne de yarısı kadar su koydum ertesi gün baktım bu daha iyiydi ama tam jel kıvamında değil daha akışkan bir yapıda neden beceremiyorum anlamadım çekirdeklerim de az kaldı nasıl yapılıyor bu jel biri yöntemini söyleyebilir mi acaba ? Ağlaya ağlaya çocuk emzirdiğim günler aklıma geliyor bunu yapmam lazım bir şekilde 😔☹️