Inan_busra40 ZMG65 canım benim şekerim normal enfeksiyonum yok kilo takibi ile sadece 8 kilo aldım çok kilolu değilim ama bir aydır böyleyim kanım da temiz çıktı hormonlar ve havalardan dolayı maalesef 🫠
Htcerdogn ZMG65 canım bende aynıyım. Akşamdan sonra meyve vs şeker içeren hiçbişey yeme. Şekerin yükselince daha çok olurmuş. Ilık süt iç. Yıka ve yat daha rahat edeceksin
Kbraylmz1 ZMG65 aaaa onu bilmiyorum ben hiç böyle bişey yaşamadım ayak yanması olmadı ödemde tutmadım hiç kuzenimde vardı o yapriardı her akşam
_Melekk_ ZMG65 banada her akşam oluyodu geçen ay her akşam kovaya soğuk su koyup ayaklarımı sokuyordum iyi geliyordu bu ara olmuuo şükür