Ipek1996 benim bebeğimde sarılık olmuştu, yapman gereken tek şey emzirmek. Uyanmalari zor oluyor ama, altını aç burnunu sık topuguna hafif hafif vur koltuk altlarına dokun bir şekilde uyandır ve emzir. İki saatte bir, (geceleri de dahil) üç saat bile olmasın sarılığı geriliyene kadar kolay gelsin ☺️