Minikkedisila Merhaba kızlar 8+4 gebeyim şimdiye kadar ara ara koku duyunca öğürme geldi ama 3-5 tir. Hiç bulantım kusmam olmadı. Bu normal mi?
Ececan2505 Minikkedisila 38+3 haftalik gebeyim bir kere bile midem bulanmadi cok normal bisey bu. Herkesin bulanmiyor ki
Selindora Minikkedisila sonra başlıyabiliyor inşallah olmaz. Başladığında Allahım bu nasıl geçecek diye hayattan soğuyorsun.İlk 3,5 ay çok zordu
Eparlak Hiç belli olmuyor ki bende de ilk haftalar bulantı yoktu 8 haftalık olduk bi kaç gündür var sadece oda bazen oluyor. Bazılarında sonradan başlıyor bazılarında da en başında oluyormuş. Kişiye göre değişiyor umarım hep bulantısız geçiririz :))
Minikkedisila Bekleyenler ilk bebisin cinsiyeti ne oldu? Genellikle kusma bulantı yoksa erkek diyorlar
kuzucumoglum Minikkedisila aynı şeyi bende yaşadım şuan 8+2 3-4 gündür kusma falan olmayan ben bugün güne berbat uyandım degisiyormus demekki
DevriminAnnesi Minikkedisila valla bacım 8. Haftamda mide bulantım kusmam kesilince 2-3 gün dedim acaba bi sıkıntı mı var sonrasında bir kusturdu ben burdayım der gibi 😄 takma kafana değişiyor o şuan 11+2 yiz hala kusuyorum 🥹