Annesininportakali53 oykumm_1233 ben de post açmıştım sonra doktoruma da sordum büyük balıklar yenmemeli denizde çok kaldığı için cıva oranı yüksek oluyor zararlı hamilelikte küçük balıklar yenmeli istavrit hamsi gibi….
Lizbonn oykumm_1233 Ya şöyle ki yazın balık normalde de yiyemem kokuyor nedense 😥 kışın olsa hamsi sarı kanat levrek vs tüketiyorum bir de somon
Uykucu11 oykumm_1233 Ben ilk kızımda palamut çupra ve lüfer tüktemistim yinede doktoruna sorsan daha iyi olur 🥰
Eslem_1 AslanBebeginAnnesi Deletedmom83940 Ben de bugün levrek yedim ama oda dip balığı sanırım Ama besin değeri de yüksek
AslanBebeginAnnesi canim ben levrek ve somon yedim ilk üç ay. sonra doktor omega verince yemiyorum artık😌
Deletedmom83940 Eslem_1 aslında doktorum bana dip balığı falan demedi haftada 1 kere yiyebilirsin balık demişti
Kuskoysunlaryoluna Ben de az önce zorla levrek yedim. Her yerde başka bir şey yazıyor kiminde zararlı kiminde yenebilir yazıyor. Levrek civa miktarı yüksek mi tüketen oldu mu