Mamacool Ben hamilelikten önce eksiklik çıktığı için dahiliye doktorunun yazmasiyla başlamıştım gebelikte kadın doğum doktorum bu iyi devam edebilirsin demişti. Şuan 23+5 oldum hala devam ediyorum bittikçe de yazıyor doktor. Doğuma kadar kullanılıyor diye biliyorum normalde. Hatta son aylarda daha çok ağrılar olabiliyor o yüzden bırakılırsa da doğumdan sonra bırakılıyor..