Aysenur1233 Benim kuzenim yaptı memnun kaldığını söyledi baya ilgilenmişler bende doğumu Allah nasip ederse orda yapmayı düşünüyorum
Annehayalim Acaba refaketci hariç ziyaret alirlarmi ya özeli en çok ablamlar bebeğimi görmeye gelemicek diye istiyorum ama maddi imkanlar malum