Çok normal arkadaşım bende 4 aylık hamileyim ilk üç ay hiç bi şey yiyemedim ölmeyecek kadar birer lokma yiyordum kusamıyordum da sürekli öğürüyordum kansızlıkta var hatta 7 kg verdim şimdi 4. Aydayım iştahım aşırı derece de kesildi aslında çok güzel bir şey buna üzülmenize gerek yok zaten ilerleyen aylarda istemesekte kg alacağız 😅😅