Ayliz_123 Kızlar dönermi sizce 32 de iken doğum pozisyonunda idi şimdi ters dönmüş sizler ne durumdasınız az kaldı
Eslem_1 Ayliz_123 ben de 36 dayım bir umut bekliyorum bazıları sancıyla da dönebileceğini yazmış olmazsa egzersiz yapacağım dönmesi için..
Ysgl26 Ayliz_123 daha döner canım benimki de 28 de baş gelişti 32 de makat geliş oldu bugün 35 te tekrar baş geliş olmuş.. bidaha dönmez herhalde artık 😁
Babydream Ayliz_123 30. Haftadan beri doğum pozisyonunda bebeğim ama doktorum 37ye kadar değişebileceğini söyledi çok şükür değişmedi hala baş aşağı😊 yani biraz daha yolunuz var dönebilir
Ayliz_123 Eslem_1 inşallah döner gün içinde çok hareketliyüm merdiven desen her gün mecbur inip çıkıyorum dönmezse yuh derim 😅😅inşallah bende bakayım egzersiz baktım 36 da yine dönmezse
MissMuso Ayliz_123 benim 37 de baş geliş oldu canım bu bebişlerin işi belli olmuyor. Ama ben dönmesi için hareket falanda yapmştım belki işe yaramıştır.
MissMuso Ayliz_123 evet bir hareket var. Zaten yazarsan görürsün bebeği döndürmek için hareket deyince genelde çıkıyor. Koltukta kendini aşağı sarkıtıyosun. Emeklemeninde işe yaradığını söyleyen var.
Ksks07 Ayliz_123 ay bu kadar sık pozisyon değiştiriyorlar mı ya bende sevinmiştim oh baş gelişe döndü atlattık diye 😂😂