Luckymom97 20.haftamdayım ikizlerden biri diğerinden daha fazla hareket ediyo bunu yaşayan var mı normal bi durum mu ?
anneyimmm42 Luckymom97 olabilir canım . İkizlerin aynı olması beklenemez . Ben hareket ettikçe idrarım çok geliyor sizde de oluyor mu
Luckymom97 anneyimmm42 benim henüz öyle bi şeyim yok daha yeni hissetmeye başladm zatn ama ilerleyen haftalarda olabiliyomuş
Sedaerbil Luckymom97 hangisinin hareket ettigini bilemezsin cnm. Bnde senn gbiydim sagdaki cok harektli soldaki az diyordum doktorum yer degiştirdiklerini söyledi.hangisinin hateketli oldugunu bilemezsin dedi
Kaya13 Luckymom97 normal canım benimde öyle büyüdükçe digeriyle aynı oluyor tabi 25 26 dan sonra benimde ilk zamanlar öyleydi biri geride kaldığı için sen hissetmiyorsundur demişti doktorum yoksa ikisinde hareketli demisti