qiz3Mm Kızlar 21+3 deyiz. Bugun detayli ultrason da haftasina gore kucuk dendi baya… Kilosu suan 390 gram. Bunun icin yatış yapilicak yarin. Sizlerin kac gram..?
aylinpalaa qiz3Mm benim 19+4te detaylı ultrasonda 314gramdı 1 hafta ileri geri olmasında sıkıntı yok diye biliyorum size ne dendi
aslansmommm qiz3Mm 21+1 de 425,en son da 21+6 da gitmiştim 460 gram demişti bana uyumlu haftasıyla dedi ama aramızda çok da fark yok neden yatış verdi acaba anlamadım başka bi sebep olabir mi
nurcanumann qiz3Mm 21+4de 435grdı normal denmişti şuan 25+4 olduk bugün 904gr gelişimi iyi dendi çokta fark yok bence bakıldığında büyüyorlar merak etmeyin ☺️
qiz3Mm Son adetten sonra dollenme oldugu icin bir hafta geri onda bir sorun yok aynen ama.. tip 2 diyabet oldugum icin heralde yatis yapilicak. Plasenta bebegi buyutmuyor dedi.. bilemiyorum anlamadimmm. Bende zaten 2 kg 200 gram filan dogmusum 🙂
hifasmother qiz3Mm benim de 21 haftalıkken 390 gramdı. Doktor beklediğimiz kilo demişti. Size niye yatış verdiler anlamadım ?
sendekimsinnn qiz3Mm ben 21 haftada detaylı ultrasonda doktor 370 gram kilosu haftasıyla uyumlu demişti
Edabykl qiz3Mm cokta az değil kilosu bebeğinizin neden yatis verdi anlamadım onu ben en son 22+4 de gittim 511 gramdi
Irem88- qiz3Mm 21 haftada bizde 400 gr dı normal dedi doktor kilosu için sıkmayın canınızı sizinkide normal yani anlıyamadım neden yatış verdi internette de 21. Hafta için ortalama kilo bu kadar zaten