Mervedez159 ay ben ilk dogumumda deli cesaretliydim ama ikinci hamileligimde hiç cesaretim yok doğuma az kaldı ben her doktora gidişimde panikten tansiyonum çıkıyor npicam bilmiyorum doktorum sakinleştirmeye calisiyo ama yok duymuyorum soylenilenleri resmen