hunilimom Minnie-Mickey iki gebelikte de yaptırdım şuan şeker çıktı diyet uyguluyorum bence yapılmali en azından önlem alınır ben doktorum dediği herşeyi yaptırıyorum
esrashnn Minnie-Mickey ben yaptırdım canım hiç bir riski olmadı hatta iyi ki yaptırmışım sınırda çıktığı için doktorum dikkat etmem gerektiğini söyleyip diyetisyene yönlendirdi bilmesem belki abartır ve bebeğime zarar verebilirdim
Fadimk Minnie-Mickey bende kararsızım doktorum öneriyor şimdilik kendim takip ediyorum düzenli şeker ölçümü yapıyorum
Miniktosunn Ben yaptıracağım doktorum önerdi bence yaptırılmalı iki dilim baklavaya eşdeğer şeker veriliyor sonuçta . Şeker çıkarsa daha büyük tehlike hem anne hem bebek için neden riske atalım ?
esrashnn Busra156 131 çıktı sanırım üst sınır 130 olmalıymış geç kalınmaması adına diyetisyene gönderildim ona göre beslenme düzeni oluşturdum
Ceren1calhan Bugün yaptırdım 2. De bünyem dayanamadı bayıldım 🥹 şeker ve sürekli kan alınıma vücüdum dayanamadı sanırım.. sonuçlar iyi çıktı aslında zor değil ama bünye meselesi sanırım
esrashnn Busra156 normal mi? 😧 bilmediğimiz bi ayrıntı mı var anlamadım ama başka doktora da danışın isterseniz
Busra156 esrashnn baska bir doktordan aldm randevu mutlaka danışcam bide normal diyen özele gitmiştim
Uzay1907 Ben de yaptırdım açlık 94 (sınır90) tokluk 149 (sınır140) çıktı. Dahiliye ve diyetisyene yönlendirildim iki ayrı doktorum tarafından. 1 aydır diyet yapıyorum aldığım 9 kilonun 3kilosunu geri verdim. Bebeğim sağlıklı olsun gerisi önemsiz.