Benherseydenoncebiranneyim Şuan 35+1 haftalık olduk. 30.hafta itibari ile kramplarım artmıştı, magnezyum zaten kullanıyordum ve devam ediyorum yanı sıra muz ve her gün 1 tane beypazarı maden suyu tüketiyorum. Bu şekilde epeyi azaldı kramplarım yani bu takviye sodaya son hafta başladım ve başladığımdan beri kramp yaşamadım. Öncesinde geceleri defalarca kramp girdiği ve beni ağlattığı, bağırttığı bile olmuştu…