Birşey olmaz Allahın izniyle belki ileri haftalar yada cok erken haftalar olsa sıkıntı olabilirdi ama şuanda olmaz bende düşmüştüm birazda sertti hatta cokta korkmuştum hiç birşey olmamış.ama ablam son haftalarında 36-37 di yere yağ dökülmüş ona basınca arkaya düşmüştü dr bişey olmaz gayet iyi durumda deyip eve yollamıştı ama meğerse suyu yavaş yavaş azalmaya başlamış o haftası acil alındı yani ama sağlıklılar cok şükür