aalev
Benim bebeğin 3 katı büyüklüğünde bir kanama alanım vardı üstü ve sağ yanı komple kanama alanıydı. 7. Haftada başladı kanamam; ama öyle böyle değil bebek bezinden çıkıyodu ve hep parçalı pıhtılı bir kanamaydı. Artık bebekten geçip kendimden korkuyodum. Bu şekilde tam 6 hafta geçti. Her akşam acile düzenli olarak gidip kalp atışını dinleyip geliyorduk. Çünkü ben düşürdüğüm her parçada bebeğim diye ağlıyodum. Şuan 15. Haftaya girdik leke şeklinde akıntı olarak geliyor. Progestan sabah akşam iğnesini vuruldum. Plüton depot 3 günde bir iğne olarak vuruldum. Bu hafta da doktorum 2 sinide kesti. Lütfen korkmayın, eğer rabbim ömür verdiyse büyüyecek doğacak bi şekilde