Buketiizm ya ters oldukları içinmi öyle benim ikinci gebelik ilkinde böyle değildim sadece son zamanlarımda böyle baskım oluyodu ama 21 haftamdan beri makat geliş dedi doktor hem hareketleri değişik hissediyorum hemde dk başı tuvalete cıkıyorum demekki bu konuda yanlız değilmisim😄