miniksmom maalesef bende de panik atak var , o iğne olduğunda hissedeceğim uyuşukluk beni heyecanlandırır mı yoksa kiminde ameliyat anında bulantı titreme yada göğüste baskı hissi oluyormuş öyle bişey olunca heyecanlanır kalp atışım yükselirmi kendimi telkin edebilir miyim bilmiyorum , yada oan herşeyi unutup bebeği mi mi merak edeceğim nasıl bi psikoloji içinde olacağım çok merak ediyorum ,siz neler hissetmiştiniz