Arkadaşlar 38+6 haftalık gebeyim. Bugün hastaneye gittim sancım çıkmadı nst de kontrolde yapıldı bebekte bi sıkıntı yok hatta doğum kanalına bile yerleşmemiş dedi normal doğum istiyorum ben ama dünden beri sancım var düzensiz aralaiklarla bugün de aynı şekilde bu sancılar devam etti eve geldim çişini yaptım peceteme kanla karışık sümüksü bisey geldi lekelenme gibi akşam bi daha girdim yine aynı şekilde geldi sizce ne