Merviiss yükseldiği an bebeği etkilemiyor yani böyle 300 ve üzerini bilmiyorım benim en fazla 150 olduğu olmuştu bende 30-40 dakika yürürdüm son ay arttırdım normal Doğum için. Tabiki yedim dışarda yemek ve tatlı 25-32 hafta arası çok dikkatli beslendim ve çok sıkıldım mutsuzdum sonra az az yemeye başladım mesela dikkatli beslenince kahvenin yanında yediğim bi çikolata yada iki top dondurma şekerimi yükseltmedi hiç . Pide lahmacun falan da yedim mesela ama o gün az meyve yedim yada yemedim tatlı yemedim yani bi süre sonra alışıp dengeliyosun kendini bişeyden mahrum etme bu süreci kaç kere yaşıycaz ki