Kızlar uzun zamandır karar veremediğim, kararsızlığım yüzünden sürüncemede kalan bir meselem var. İstihare düşündüm ama araştırınca istihareye rüya için yatmanın sünnette yeri olmadığını okudum, hâlbuki daha önce defalarca yatmıstım🤷🏻♀️ sizin istihareyle ilgili deneyimleriniz var mı? Bir de sağa yatmak gerekiyor ama hamilelik ilerlemeye başlayınca sağda istesem de uzun süre yatamıyorum, sola yatınca da nasıl olur bilemedim 🤷🏻♀️🤷🏻♀️