Sare__ Merhabalar ☺️ tecrübesiz olduğum için sormak istiyorum. Bebeğim için 1 tane 10lu hastane çıkışı aldım 2 tane de 5li hastane çıkışı aldım . Bebek bunları en fazla 1 ay 40 gün giyer diyor annem ondan sonra ne giydirecegim ne alacağım inanın bilmiyorum. Sadece bir tane 0-3 aylık aldim o var gerisi 3-6 daha çoğunluk 6-9 aylık. Ne yapmalıyım gözüme çok az geliyor aldıklarım. Hediye gelir diyorlar ama eksiğimi nerden bilecekler
benimmdunyamm Sare__ ben de aynı senin gibi aldım herkes çok fazla almışsın dedi ama bana hala az geliyor 🤣🤣
esradgn123 Sare__ Bana da hep az geliyor özellikle internetten sürekli alıyorum kargocular bıktı bana paket getirmekten Zıbın,çorap, penye yelek, örgü yelek, alt üst takımlar, alt pijamalar, tulum pijama takımı filan alıyorum
alonee Sare__ Ben çoğunu 3-6 6-9 aldım bol zıbın ve alt üst takım biraz tulum, bol çorap, ağız mendili,banyo havlusu, 3 müslin bir penye bir kalın battaniye aldım. Doğacağı aya göre hesap edin büyük küçük alabilirsiniz.
Yesim619 Öncelikle zıbın yani atlet almalısın çok lazım oluyor.bebek havlusu ağız mendili patikli alt patiksiz alt kısa çorap külotlu çorap ateş ölçer tırnak makası pişik kremi nemlendirici losyon bunlar i aldinmi
Sare__ esradgn123 bende aynı durumdayım . Daha almayacağım diyorum bugün hepsini çıkardım çok az olduğunu fark ettim özellikle hastane çıkışları olmayınca kaç aylık giydirecegim bilmiyorum 3-6 çok mu büyük gelir acaba
esradgn123 Sare__ Bence büyük değil bazı markaların 3-6 ayı çok küçük oluyor yenidoğan gibi 🤔Bebişler çabuk büyüyor 😊
Kaya13 Bebeğine göre değişir aslında minyon bı bebek olursa uzun süre 0 3 peri kullanırsın ama toplu bı bebek olursa 40 ına kadar bile kullanamazsin belkide yinede 3 5 tane 0 3 takım 2 3 tane tulum vs bulundurun bence