Baliminannesii Radyasyon her yerde: şu anda forumda cevapları okurken telefonda, yemek pişirirken fırında, fön cekerken makinede, aylık rutin ultrasonlarinda, uçakta, evindeki wifide… Evet zararlı, ama kacabildiklerimizden kaçacağiz. Mesela riskli gebelik yoksa ilk aylar sürekli ultrasona girmenin anlamı yok, tabii ki zarar. Ama detaylı ultrason başka bir durum, gereksiz muayenelerde habire ultrasona girmektense detaylıya girmeyi tercih ederim. Ve bir de son haftalar, mecbur 🤷🏻♀️