Evinru altta ki çizelge sancıyı gösteriyor sayıların oraya bakarsanız en yüksek 70e kadar çıkmış gözüküyor ama yine de yanlış yönlendirmek istemem bi dahaki nstye girdiğiniz de doktorunuza sorun bazen kafaları yoğunluktan dolu oluyor söylemeyi unutuyorlar kendileri değerlendirip geçiyorlar