Bende de 4 gündür devam ediyor eğilim oturup kalkarken, doktoruma yazdım bu ağrı normal mi diye bir açılmama yapmadı yazdığı sadece magnezyum alabiliriz oldu içimde bir korku var neden böyle şiddetli diye 1 hafta sonra ikili tarama testine gideceğim sizce bekle elimiyim yoksa bu ağrıdan dolayı gitmeli miyim