Adeve1 Kızlar merhaba 🥰 Kayseri şehir hastanesinde normal doğum yaptınız mi ? Ayrıca memnun kaldınız mi beni aydınlatırsanız çok sevinirim doğumuma çok az kaldı ve korku endişe her şey var,
HSena38 Adeve1 merhaba doğum yaptınız mı nasıldı acaba bende şehir hastanesinde düşünüyorum ama kararsızım 🥺