Smyr44 ben sigortacıyım, kesinlikle demir hayat iki can sigortası yaptırın. Benim mevcut axa tamamlayıcı sağlık poliçem vardı ancak gebelik teminatım olmadığı ve sürpriz şekilde hamile kaldığım için hemen demir hayat iki can poliçe yaptım kendime ben 7000 tl’ye yapmıştım. Zaten gittiğim hastanede doğum 10.000 Tl, bir de muayeneler var.Çok kârlıyım, her şeyimi poliçem ödedi. 8 kez ayakta hak yetersiz falan değil bu arada. Zaten kontrol sürelerinde ayakta hakkınızı kullanmıyorsunuz. Ben doğurmak üzereyim ayakta hakkım yeni bitti, bu hafta doğum bekliyoruz zaten. Her sağlıklı bireyin, her bebeğin, her gebenin sağlık sigortası olmalı. Faydasını kullanmaya başladıktan sonra anlayacaksınız🥰 Kullandığınız hastanenin demir hayat ile anlaşması var mı, sonrasında hangi network ile uyumlu ve doktorunuzun demir hayat sigorta ile anlaşması var mı bunları öğrenin🌸🌸