Dafneris Selam kızlar bugün 5+6 dayım yarın 6 haftalık olacak bebeğim ama bugün ara ara kasık ağrısı yaşıyorum normal mi sizce ?
Sevilayozdemir Dafneris rahim büyüyor ya ondan oluyormuş bende de vardı doktorum öyle demişti kızımda hatırlamıyorum hiç ağrı varmiydi ☺️
Mucizeminnos Dafneris yok Allahın izniyle bişe olmaz o tür ağrılar ilk zamanlarda çok oluyo sonradan kendiliğinden geçiyo bu seferde belirtilerim yok oldu diye panik oluyoruz hep aynı yollardan geçiyoruz işte Allah hepimizin bebeğini korusun🙏🏻 🌸
Dafneris Nsdpg bilemedim ki adet sancısı gibi olunca çok korktum ama sürekli değil gelip gidiyor çok şükür kanamam da yok
Dafneris Mucizeminnos amiiinn Allah’ım bebeklerimizi korusun hiç bir annenin yüreğine acı düşürmesin ❤️
Dafneris cansualisa İnan sağlıklı olsun ben memnunum ağrısına yeter ki iyi olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım seninde benimde bütün annelerinden 🌸🌸
Dafneris Sevilayozdemir normalde çok araştırdım biliyorum ama ilk gebeliğim düşük oldu o yüzden hiç bişeyden emin olamıyorum burdan sizlerden yardım istiyorum 🌸
Sibbeell Dafneris benimde belim çok ağrıyor ya ağırbşy kaldırmış gibiyim halbuki öyle bir durum yok yani normaldır herhalde😒
Dafneris Sibbeell bol bol uzan canım elinden geldikçe kalkma eşine söyle hakiki zeytinyağıyla biraz masaj yapsın ben krem bile kullanmıyorum bu dönemde tehlikeli çünkü vücut emiyor
Sibbeell Dafneris aynen canım sürekli uzanır pozisyondayım yemek zar zor yapıyorum yanımda yardım edecek kimsemde yok 😶