xarasmomx dogumdan sonra nasil korunmayi dusunuyorsunuz ben dogumdan en az 4 sene hamile kalmak istemiyorum bu yuzden hap kullaniyim diyorum ama haplarda ilerde skinti yapar diye korkuyorum bana öneriniz varmi bu konu hakkinda?
Dilekkkk xarasmomx haplar da hormonları bozuyormuş bir de bi İki kişiden duydu. Yasemin kullanıp hamile kalan 🤭 eşim koruncak artıkkk
Agg0207 Ben hamile kalmadan önceleri iki ay doktrın verdiği hapla korundum berbat bişey ben kesinlikle hap kullanmayı düşünmüyorum resmen hormonları bozuyor vücutta çok değişim oluyo ilişkiye giriyoken bile kanamam oluyodu vücut şişkşnliği iltihap falan daha bir sürü şey yaşadım bence kadınların hap kullanması ve iğne yaptrması çok zarar veriyor vücuda
xarasmomx NaimeYilmaz dogal yolda korkutuo biraz beni ne biliyim dogal yolla korunup hamile hemen kalanlarlarda olmus :/
denizefe esınız kornsun en guzelı o 2014agystos dgmlu oglm var 13haftalıkta hamıleyım esim korundu hep en azndan ben bosuna hormon almıs olmadım yıllıdr
Hayallerim Bizim.boyle bir sıkıntımız yok bunada şükür edilmeli😂😂tüp bebek tedavis ile hamile kaldım.sonrasinda allah buyuktur🤗