hunilimom ben de bilmiyorum Hiç nereden nasıl alicam karti almak icin ne lazim? Saglik ocaginda onayladi hemsire mesaj da geldi ama mesajı tam anlayamadim 41 kart sahiplerine verilecektir diyor yani benim 41 kartim yok şu toplu tasimaya binilen kartlardan mi bahsediliyor aracımız var diye hic ihtiyac duymadim 41 kart cikarttirmaya zaten memuruz 2-3 sene de bir sehir degistirip duruyoruz