Tekininannesi Kizlar ilk doğumum sezaryen suan hamileyim karnım büyüdükçe dikiş yerlerinde ağrı oluyor 2 yıl oldu doğum yapalı yaşayan varmi
byzza16 Tekininannesi ben geçen yıl doğum yaptım sezaryenle şimdi yine hamileyim evet karnim büyüdükçe ağrı oluyor doktorum çok normal dedi ağrı olur dedi
iremss Tekininannesi normalmiş 35 haftadaym sadece ayakta çok kalıp yorulunca oldu 2 kez onun dışında yaşamadm sorun iki gebelk arası şu an 27 ay var
Tekininannesi byzza16 bana da doktorum ilk gebeligimde 6.ci ayda çıkmıştı karnım ama bu sefer hafif kabarti var dümdüz değil yani çıktı ve dikiş yerlerinde ağrı oluyor 2.ci gebelikte daga çabuk çıkabilir demişti karın doktor
Tekininannesi CiCi_BeBe_AnNeSi 3.cu ayimdayım erken çıktı karnım cokbuyuk değil ama hafif kabarti var