ilkanneligimmm Spinal sezeryan sonrası ne zaman duş aldınız kızlar ve rahat mıydı korkuyorum biraz açıkçası 🥺 Dün gece spinal sezeryan oldum duşu alsam mı almasam mı ikilemindeyim duş almak istiyorum ama
Fadmet ilkanneligimmm ben eve gelir gelmez aldım canım ama tabii sıvı geçirmez bant yapıştırarak. Hem süt gelmesini de kolaylaştırıyor
2bebe1gebe ilkanneligimmm eve gelir gelmez aldım yani 2 gün sonra bir kağıt verilmişti doğum zamanı bana sezaryan doğumdan 48 saat sonra duş alınabilir diyordu bide oturarak değil ayakta olucak şekildeymiş ilk doğumda su geçirmez sprey sıkılmıştı o yüxden bant takmana gerek yok demişti doktorum ama 2.sezsryanda su geçirmez bant kullandım onda sıkılmadı çünkü
Deniz2961 ilkanneligimmm 48 saat snra alabilrsnz zaten iki gün hastanede yattgmz için eve gelince direk aldım.sdce şey dediler mumkmse 40 gün ayakta duş alın die
ilkanneligimmm Fadmet tamam o zaman bende alayım baya korktum ya çünkü, bant var dedi doktor su geçirmiyor rahat ol dedi