Kızlar normal doğum için yatış yapıldı, bebek baş geliş ve kasığımda zaten erken pozisyon aldı, suyu kalmadığı için doktor normal deneyelim dedi 1 cm acilmam var, olmaz ise sezeryana alicak, bebek zaten kasiklarimda, alttan fitil ne oluyor ip şeklinde rahim yumuşaması içinmiş bilgisi olan var mı acaba, suni sancı mi oluyor