Merydmr Merhaba arkadaşlar 5.haftama girdim geçen cuma keseyi gördüğümüz gün hafif lekelenmem vardı,şu 3 gündür fazla gelmeye başladı,ve kırmızı geliyor neden oluyordur ,bilen var mı ?
Bebekdelisi Merydmr doktora gitmelisiniz mutlaka progestan içeren ilaçlar başlamalı kırmızı hamılelıkte iyi sayılmaz
Annesininportakali53 Merydmr doktora gidin direk keseyi görmüş olsanız bile hamilelikte kırmızı kan iyi değil progestan veya iğne başlar
Pcoslubiranne Merydmr 3 gundur gitmediniz mi allah korusun.Ben az bir lekelenmede bile gidiyoru. Hemen yatisim yapiliyor maalesef bazen progestan yetrrli gelmiyor. Takviye serum veriyor doktor.Benim ara ara oluyor 23 haftalik olduk.Tedbirinizi alin yine de.Gecmis olsun.
Merydmr Panik yapmamaya çalışıyorum eşimi bekliyorum gelsin gidicem doktora,dua edin birşey olmasın yavruma
Bebekdelisi Merydmr cok az cnm benımde tüp artı lutınus artı proluton deport iğne oluyorum hemen iğne yaparlar gidin
Merydmr Şükür birşey yokmuş verilen progestan az geldiği için kanama olabilir dedi ekstradan iğne ve 5 günlük fitil verdi
Turuncubebik Merydmr sonra hemen geçtimi peki Bende progestan dex kullanıyorum sabah akşam 3 günde bir de proloton depot kalçadan vurduruyorum. Lekelenmeler bir türlü bitmiyor Bu arada bende tüp bebek ile hamileyim 1 gün olmasada diğer gün lekelenmem oluyor Size iğne ve fitil verildi dimi neye göre tespit ettiler yeterli gelmediğini progestanın da eklendi