Emir29 ben oldum canım 38+2 geçen hafta da olmuştum 1 cm açılma vardı bugünde 2 cm olmuş lekelenme olabilir dedi muayene yaptığından beri sancım var 15 dk 1 kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor yarında inşallah minik bi suni verip doğumum olucak bakalım gece sıklaşmazsa sancım