İşsizlik maaşından işveren çıkışı olduğu sürece yararlanabilirsiniz . Eksik günleriniz istirahat kodu olarak SGK ya bildirildiği sürece sıkıntı yaşamazsınız . Muhasebeniz bu konuda muhtemelen dikkat eder ancak sizde hatırlatma yapın aynı zamanda hizmet dökümünüzü e devlet üzerinden kontrol edin , orada eksik gün nedeni yazıyor çünkü .