Zuhalsareelif canım ben 2 su bardağı suda 7 hurma kaynatıp içine üç tane (kaynadıktan sonra) karanfil, yarım da tarcın koyup kapatıp bekletmiş, gün içine yayarak içmiştim. 39u doldurduktan sonra 40a kadar her gün taze yapıp, biraz sancım başlamıştı çok hafif. Bilmem o sayede miydi ama, hurmanın kendisini yemek yerine bunu yapabilirsin bence.